KCC Congres 2015: € 50,- korting voor 1 september

KCC Congres 2015: € 50,- korting voor 1 september

Het KCC Congres op 12 november 2015 geeft een overzicht van de trends en ontwikkelingen op het gebied van Klant Contact Centra. Na het afgelopen lustrum is het tijd om de balans op te maken: zijn de doelstellingen voor 2015 gehaald? En belangrijker nog: wat is nu de winst van het KCC, voor welke problematiek staan we nog en wat zijn de ambities voor de toekomst? Daarom is het thema dit jaar: Dienstverlening ná 2015.
We bespreken alles op het gebied van klant contact centra binnen de overheid, zoals ministeries, provincies, gemeenten en waterschappen, en woningcorporaties. Met een ruim 300 bezoekers en een goede waardering was de vijfde editie in 2014 weer een groot succes!

Keynote Sprekers
Dagvoorzitter Feike Cats, Klantgerichtheidsexpert, Directeur van Houden van Klanten en Schrijver
Ben Kuiken, Filosoof, Journalist en Schrijver van Managementboeken

Wat hebben wij u te bieden?
- een uniek en branche-specifiek congres over klant contact centra
- top keynote sprekers
- actuele praktijkcases van gerenommeerde organisaties
- interactie met sprekers en vakgenoten
- een leerzame dag in een uitstekende ambiance

Datum en locatie
Het KCC Congres vindt plaats op donderdag 12 november in het Spant! te Bussum.

Inschrijven met € 50,- korting
Tot 1 september ontvangt u een korting van € 50,- en betaalt u slechts € 245,- excl. BTW per persoon.* Elke 2e en 3e persoon neemt GRATIS deel!
*niet geldig voor profit organisaties, zij betalen € 695,- p.p.
Inschrijven en meer informatie via: www.kcc-congres.nl

Copyright © 2008 Genootschap van Informatie Architecten.